Оптимізація психологічного вивчення персоналу поліції ювенальної превенції з метою здійснення професійного добору і призначення осіб на посади
Анотація
Статтю присвячено проблемі пошуку оптимального психодіагностичного інструментарію, за допомогою якого психологи отримують можливість комплексного вивчення індивідуально-особистісних властивостей (характеристик) поліцейських з метою їх психологічного добору на службу і призначення на посади. Проведено емпіричне дослідження з охопленням репрезентативної вибірки працівників поліції підрозділів ювенальної превенції, яке ґрунтується на теоретичній концепції, в основу якої покладено принципи системності, оптимізації, теорії інтегральної індивідуальності, рис і ортогональних моделей. На цій основі розроблено оригінальний психодіагностичний комплекс методик для системного психодіагностичного дослідження особистості, який включає адаптовані тести загальних здібностей, індивідуально-особистісних характеристик і спрямованості. Показано, що цей комплекс дозволяє психологу порівнювати, уточнювати й доповнювати отримані при тестуванні результати і формулювати надійний психодіагностичний висновок.
Завантаження
Посилання
Barko, V. V. (2024). Methods of researching individual and personal characteristics of employees of the National Police of Ukraine. Fact.
Barko, V. V., Barko, V. I., & Moiseieva, O. E. (2022). Diagnosis of level of psychological readiness of police officers to official activity. Bulletin of the National Defence University of Ukraine, 4(68), 5–23. https://doi.org/10.33099/2617-6858-22-68-4-16-28.
Barko, V. V., Barko, V. I., & Ostapovych, V. P. (2022). The use of adapted foreign psychodiagnostic methods in the National Police of Ukraine: psychological workshop (V. O. Kryvolapchuk, Ed.). Liudmyla Publishing House.
Mayer, J. D. (1997). What Is Emotional intelligence? In P. Salovey, & D. Sluyter (Eds), Emotional development and emotional intelligence: Implications for education (pp. 3–31). Basic Books.
Barko, V. V., Barko, V. I., & Ostapovych, V. P. (2018). Possibility of “Big Five Locator” questionnaire for usedge by psychologists of Ukrainian’ National Police. Bulletin of Kherson State University. Series “Psychological Sciences”, 3(2), 181–186.
Mede, V., & Piorkovski, H. (1925). Children’s giftedness. Publishing House of Education Workers.
Sobchyk, L. M. (2003). Psychology of individuality. Theory and practice of psychodiagnostics. Nika Center.
John, O. P., Naumann, L. P., & Soto, C. J. (2008). Paradigm Shift to the Integrative Big-Five Trait Taxonomy: History, Measurement, and Conceptual Issues. In O. P. John, R. W. Robins, & L. A. Pervin (Eds.), Handbook of personality: Theory and research (pp. 114–158). Guilford Press.
Kincannon, I. Prediction of standart MMPI scale scores from 71 items: The Mini-Mult. Journal of Consulting and Clinical Psychology, 32(3), 290–310. https://doi.org/10.1037/h0025891.
Jones, A., & Crandall, R. (1986). Validation of a short index of self-actualization. Personality and Social Psychology Bulletin, 12(1), 63–73. https://doi.org/10.1177/0146167286121007.
Авторське право (c) 2025 В. І. Барко, О. О. Євдокімова, І. П. Остапович

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.