Адаптація навчальних дисциплін «Загальна психологія» та «Практикум з психології» для студентів з інвалідністю на прикладі Університету «Україна»
Анотація
Розглянуто питання адаптації навчальних дисциплін «Загальна психологія» та «Практикум з психології» для студентів з інвалідністю на прикладі Університету «Україна». Проаналізовано основні труднощі, з якими стикаються студенти з інвалідністю та викладачі під час навчання, та визначено ефективні методи їх подолання. Особливу увагу приділено використанню мультимедійних засобів, адаптації навчальних матеріалів та індивідуалізації підходів до викладання. Наведено результати анкетування студентів першого курсу спеціальності «Психологія» та викладачів, залучених до викладання, яке дало змогу оцінити рівень задоволеності існуючими адаптаційними заходами. Визначено перспективи вдосконалення навчального процесу для забезпечення доступності й ефективності вищої освіти для студентів з інвалідністю.
Завантаження
Посилання
Heta, A. V., Zaika, V. M., Kovalenko, V. V. et al. (2018). Modern ICT tools for supporting inclusive education (Yu. H. Nosenko, Ed.). PUET.
Kolupaieva, A. A., & Taranchenko, O. M. (2023). Inclusion: Step-by-step for educators. Kyiv.
Nazarенко, V. I. (Ed.). (2021). Methodological recommendations for organizing the educational process for persons with disabilities at the University “Ukraine”. University “Ukraine”.
Shypitska, L. M., & Kotelianets, I. Ye. (2020). Inclusive education in higher education: experience, problems, prospects. Interservis.
Авторське право (c) 2025 І. В. Кущенко, О. Л. Мацюк

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.