Особливості проведення судової товарознавчої експертизи товарів для спорту і туризму
Анотація
У статті розглянуто методичні та практичні аспекти проведення судової товарознавчої експертизи товарів для спорту і туризму, який є великим сегментом споживчого ринку, що постійно розвивається. Основну увагу зосереджено на визначенні якості, функціональних характеристик і відповідності цих товарів встановленим нормативам. Під час експертизи враховують такі спеціальні характеристики продукції, як зносостійкість, міцність, ергономічність, екологічна безпека, а також відповідність задекларованим характеристикам, зазначеним у маркуванні. Крім того, проаналізовано сучасні методи експертизи товарів для спорту й туризму, серед яких фізико-механічні випробування, мікроскопія, аналіз відповідності матеріалів і характеристик, перевірка водонепроникності, стійкості до ультрафіолетового випромінювання та інших характеристик.
Завантаження
Посилання
Gammon, S., & Robinson, T. (2003). Sport and tourism: A conceptual framework. Journal of Sport & Tourism, 8(1), 21–26. https://doi.org/10.1080/14775080306236.
Kholodova, O. Yu., Hubareva, V. M., & Sych, H. A. (2020). Methodology for determining the cost of machines, equipment, raw materials and consumer goods taking into account retrospective of evaluation while forensic commodity examination. Theory and Practice of Forensic Science and Criminalistics, 22, 513–526. https://doi.org/10.32353/khrife.2.2020.41.
Dubinina, M. V. (2017). Examination of goods. Kharkiv State University of Food Technology and Trade.
Hinch, T., & Higham, J. (2001). Sport tourism: A framework for research. International Journal of Tourism Research, 3(1), 45–58. https://doi.org/10.1002/1522-1970(200101/02)3:1<45::AID-JTR243>3.0.CO;2-A.
Weed, M. (2009). Progress in sports tourism research? A meta-review and exploration of futures. Tourism Management, 30(5), 615–628. https://doi.org/10.1016/j.tourman.2009.02.002.
Pigeassou, C. (2004). Contribution to the definition of sport tourism. Journal of Sport Tourism, 9(3), 287–289. https://doi.org/10.1080/1477508042000320249.
Kurtzman, J., & Zauhar, J. (2005). Sports tourism consumer motivation. Journal of Sport & Tourism, 10(1), 21–31. https://doi.org/10.1080/14775080500101502.
Donaire-Calleja, P., Robles-Gomez, A., Tobarra, L., & Pastor-Vargas, R. (2023). Laboratory for forensic expertise of sports devices: A practical case. Electronics, 12(12). https://doi.org/10.3390/electronics12122710.
Awuor, F. O., Ayieko, M. A., Hayombe, P. O., & Agong, S. G. (2015). A Classification of Tourism Offerings Based on Intrinsic Attributes. The Journal of Business and Economics, 6(1), 15–27.
McKercher, B. (2016). Towards a Taxonomy of Tourism Products. Tourism Management, 54, 196–208.
Yoon, S., & Karabiyik, U. (2020). Forensic analysis of Fitbit Versa 2 Data on Android. Electronics, 9(9). https://doi.org/10.3390/electronics9091431.
Cooper, C., Fletcher, J., Gilbert, D., & Wanhill, S. (2000). Tourism: Principles and Practice. Tourism Management, 21(4), 391–393. https://doi.org/10.1016/S0261-5177(99)00095-3.
Gibson, H. J. (1998). Sport tourism: A Critical Analysis of Research. Sport Management Review, 1(1), 45–76. https://doi.org/10.1016/S1441-3523(98)70099-3.
Авторське право (c) 2025 Є. М. Собакарь, Я. О. Кулик

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.