Верховенство права, правова культура, освіта й академічна доброчесність
Анотація
На основі аналізу Рейтингу верховенства права за 2021 рік, Рейтингу процвітання за 2021 рік, Рейтингу рівня освіти за країнами 2021 року, світових рейтингів університетів (Times Higher Education за 2021 рік, QS World University Rankings 2021) продемонстровано існування чіткої кореляції між дотриманням принципу верховенства права в державі та правовою культурою, освітою і дотриманням академічної доброчесності. Доведено, що чим вищий рівень дотримання принципу верховенства права, тим вищий рівень правової культури та відповідно рівень і якість освіти та дотримання академічної доброчесності.
Завантаження
Посилання
Artyukhov A. and Liuta O., 2017. Academic Integrity in Ukrainian Higher Education: Values, Skills, Actions. Business Ethics and Leadership, No. 1, рр. 34-39. https://doi.org/10.21272/bel.2017.1-04.
Teremetskyi V.I., Grynko R.O. and Karmaza O.O., 2017. conceptual Principles for increasing the efficiency of legislative regulation of the educational process in Ukraine [Kontseptualni zasady pidvyshchennia efektyvnosti zakonodavchoho rehuliuvannia osvitnoho protsesu v Ukraini]. Nauka ì osvìta – Science and Education, No. 6, pp. 74-80.
Batechko N. and Durdas A., 2019. Academic integrity in the context of European practices: the experience of France [Akademichna dobrochesnist v konteksti yevropeyskykh praktyk: dosvid Frantsii]. Neperervna profesìjna osvìta: teorìâ ì praktika – Continuing Professional Education: Theory and Practice, No. 3, pp. 88-94. https://doi.org/10.28925/1609-8595.2019.3.8894.
Sopova D., 2018. Academic integrity in future teachers training system [Akademichna dobrochesnist u systemi profesiinoy pidhotovky maibutnoho pedahoha]. Neperervna profesìjna osvìta: teorìâ ì praktika – Continuing Professional Education: Theory and Practice, No. 3-4, pp. 52-56. https://doi.org/10.28925/1609-8595.2018.3-4.5256.
Chepulchenko T.O., 2012. The rule of law as a fundamental principle of the modern [Verkhovenstvo prava yak osnovopolozhnyi pryntsyp suchasnoho]. Vìsnik Nacìonalʹnogo tehnìčnogo unìversitetu Ukraïni «Kiïvsʹkij polìtehnìčnij ìnstitut». Polìtologìâ, socìologìâ, pravo – National Technical University of Ukraine Journal. Political science. Sociology. Law, Iss. 2, pp. 185-188.
Shved M. and Sved M., 2004. Education and culture as social phenomena [Osvita i kultura yak suspilni yavyshcha]. Vìsnik Lʹvìvsʹkogo unìversitetu – Visnyk of the Lviv University, No. 18, pp. 3-10.
Sved M., 2014. The influence of education and culture on the development of society [Vplyv osvity i kultury na rozvytok suspilstva]. Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie, T. 16, s. 463-471.
Gorbova N., 2015. Law culture: to the problem setting [Pravova kultura osobystosti: do postanovky pytannia]. Naukovij vìsnik Mìžnarodnogo gumanìtarnogo unìversitetu. Serìâ Ûrisprudencìâ – Scientific Herald of International Humanitarian University, No. 14, Vol. 1, pp. 25-26.
Kovalenko N.Yu., 2016. Essence of relationship of legal culture and legal education [Sutnist vzaiemozviazku pravovoi kultury ta pravovoho vykhovannia]. Naukovij vìsnik Užgorodsʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu. Serìâ Pravo – Uzhhorod National University Herald. Series: Law, Iss. 38, Vol. 1, pp. 15-18.
Nelson M.F., James M.S.L., Miles A., Morrell D.L. and Sledge S., 2017. Academic Integrity of Millennials. The Impact of Religion and Spirituality, Ethics & Behavior, Vol. 27, Iss. 5, pp. 385-400. https://doi.org/10.1080/10508422.2016.1158653.
Ahmed K., 2020. Academic integrity: Challenges and strategies for Asia and the Middle East. Accountability in Research, Vol. 27, Iss. 5, pp. 256-270. https://doi.org/10.1080/08989621.2019.1646646.
Chen S. and Macfarlane B., 2015. Academic Integrity in China. In: Bretag T. (Ed.), Handbook of Academic Integrity. Singapore: Springer. https://doi.org/10.1007/978-981-287-079-7_32-1.
Fida R., Tramontano C., Paciello M., Ghezzi V. and Barbaranelli C., 2018. Understanding the interplay among regulatory self-efficacy, moral disengagement, and academic cheating behaviour during vocational education: A three-wave study. Journal of Business Ethics, Vol. 153, No. 3, pp. 725-740. https://doi.org/10.1007/s10551-016-3373-6.
Авторське право (c) 2022 Є. В. Дуліба, О. Є. Аврамова, А. М. Куліш , В. В. Миргород-Карпова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.