Концептуальні засади державної політики у сфері вищої освіти в Україні: адміністративно-правовий аспект
Анотація
Акцентовано увагу на тому, що завдяки грамотному використанню необхідного інструментарію під час вироблення та реалізації державної політики у сфері вищої освіти можливо створити умови для відтворення освітнього потенціалу нашої держави. У зв’язку з цим наголошено на важливості усвідомлення ролі та значення державної політики у сфері вищої освіти в системі державної освітньої політики в цілому, окреслення пріоритетних напрямів її модернізації з метою приведення у відповідність до загальновизнаних європейських стандартів у цій сфері. У результаті розкриття сутності державної освітньої політики сформульовано авторське визначення поняття «державна політика у сфері вищої освіти». Охарактеризовано мету, наведено коло завдань державної політики у сфері вищої освіти, що дозволило визначити її характерні особливості. Виокремлено фактори, що здійснюють вплив на ефективність державної політики у сфері вищої освіти.
Завантаження
Посилання
Bezpalova O.I., 2012. Conceptual principles of state policy within law enforcement area [Kontseptualni zasady derzhavnoi polityky u pravookhoronnii sferi]. Bulletin of Kharkiv National University of Internal Affairs, No. 2, pp. 8-16.
Komarova O.A., 2015. Priority directions of the state education policy [Priorytetni napriamy derzhavnoi osvitnoi polityky]. Problemi ekonomìki – The Problems of Economy, No. 1, pp. 107-113.
Shulha N.D., 2015. Characteristics of basic concepts of the phenomenon of “state education policy” [Kharakterystyka bazovykh poniat fenomena “derzhavna osvitnia polityka”]. Teorìâ ta praktika deržavnogo upravlìnnâ – Theory and Practice of Public Administration, [online] Iss. 2. Available at http://www.kbuapa.kharkov.ua/e-book/tpdu/2015-2/doc/2/04.pdf [Accessed 16 March 2020].
Kuklin V.Zh. and Belyakov S.A., 2003. System aspects of education policy and education management [Sistemnye aspekty obrazovatel`noi politiki i upravleniya obrazovaniya]. Universitetskoe upravlenie: praktika i analiz – University Management: Practice and Analysis, No. 3, pp. 10-23.
Korsak K., 2004. Education, society, a human being in the ХХІ century: integral and philosophical analysis [Osvita, suspilstvo, liudyna v XXI stolitti: intehralno-filosofskyi analiz]. Kyiv: Nizhyn.
Gogin D.Yu., 2005. State education policy of Russian Federation at the modern stage [Gosudarstvennaya obrazovatel`naya politika Rossiiskoi Federatsii na sovremennom etape]. Ph.D. dissertation. Russian Academy of National Economy and Public Administration under the President of the Russian Federation.
Tytska Ya.O., 2018. State policy in the field of education: the legal aspect [Derzhavna polityka u sferi osvity: pravovyi aspekt]. Prikarpatsʹkij ûridičnij vìsnik – Subcarpathian Law Herald, Iss. 2, pp. 55-60.
Protasova N.H., Luhovyi V.I., Molchanova O.Yu. et al., 2013. State management in the field of education: glossary on the disciplines of MA program by the specialty “State management in the Field of education” [Derzavne upravlinnia u sferi osvity: hlosarii z dystsyplin mahisterskoi prohramy za spetsialnistiu “Derzavne upravlinnia v sferi osvity”]. Kyiv: NADU. (Ed.: Protasova N.H.).
Авторське право (c) 2020 В. В. Аброськін

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.