Виклики реалізації гендерної політики в ЗВО сектору безпеки та оборони

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32631/v.2020.3.02

Ключові слова:

гендер, рівність, специфічні умови навчання, стратегія, освітній процес.

Анотація

Розглянуто проблеми забезпечення принципів гендерної рівності в ЗВО сектору безпеки та оборони. Аспекти гендерної рівності відіграють особливу роль у забезпеченні освітнього процесу, управлінні ЗВО та подоланні стереотипизації суспільства, особливо в секторі безпеки та оборони. Для формування гендерно нейтрального середовища надзвичайно важливим є забезпечення реалізації принципів гендерної рівності саме у силовому секторі держави. Цього можна досягти лише в разі використання комплексного підходу для рівних можливостей реалізації однакових прав жінками та чоловіками. Аналіз гендерних підходів, що використовуються у ЗВО зі специфічними умовами навчання на прикладі Харківського національного університету внутрішніх справ, дав змогу рекомендувати для забезпечення комплексного підходу брати за основу кращі практики закордонного досвіду для прискорення темпів і підвищення якості виконання гендерних спрямувань в університеті.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор О. М. Цукан, афіліація Харківський національний університет внутрішніх справ

    Кандидат юридичних наук.
    Кафедра фундаментальних та юридичних дисциплін (доцент).

  • автор М. Ю. Бурдін, афіліація Харківський національний університет внутрішніх справ

    Доктор юридичних наук, професор.
    Проректор ХНУВС.

Посилання

Levchenko K., 2018. Welcome speech [Vitalne slovo]. In: National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine et al. Implementation of gender policy at the present stage of society development: state, problems, prospects [Realizatsiia gendernoi polityky na suchasnomu etapi rozvytku suspilstva: stan, problemy, perspektyvy]. Khmelnytskyi, 25 April. Khmelnytskyi: Vydavnytstvo NADPSU. Pp. 10-11.

Strazhnikova I.V., 2019. Peculiarities of gender competence formation in the educational process of a higher education institution [Osoblyvosti formuvannia gendernoi kompetentnosti v osvitnomu protsesi zakladu vyshchoi osvity]. In: Search Vector Public Association et al. Scientific thought of the present and the future [Naukova dumka suchasnosti i maibutnoho]: in 2 parts. Part 1. Dnipro, 21-28 January. Dnipro. Pp. 25-29.

Tereshchenko H.M. and Cherniuk O.S., 2018. Development of gender-oriented budgeting in the field of education in Ukraine [Rozvytok henderno oriientovanoho biudzhetuvannia u haluzi osvity Ukrainy]. Naukovì pracì NDFÌ – The Scientific Journal of the Research Financial Institute, [online] No. 1, pp. 119-130. Available at http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Npndfi_2018_1_11.pdf [Accessed 16 August 2020].

Protasova N.H. (ed.), 2011. Implementation of gender policy in education management [Realizatsiia gendernoi polityky v upravlinni osvitoiu]. Zaporizhzhia: Drukarskyi svit.

Shvets D.V., 2019. 25 years under the slogan "Knowledge, law, honor" [25 rokiv pid haslom “Znannia, zakon, chest”]. In: Kharkiv National University of Internal Affairs et al. Kharkiv National University of Internal Affairs: 25 years of experience and a look into the future (1994-2019) [Kharkivskyi natsionalnyi universytet vnutrishnikh sprav: 25 rokiv dosvidu ta pohliad u maibutnie (1994-2019 rr.)]. Kharkiv, 22 November. Kharkiv: Kharkivskyi natsionalnyi universytet vnutrishnikh sprav. Pp. 19-19.

Завантаження

Опубліковано

22-09-2020

Номер

Розділ

Теорія та філософія права; порівняльне правознавство; історія права та держави

Як цитувати

«Виклики реалізації гендерної політики в ЗВО сектору безпеки та оборони» (2020) Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ, 90(3), с. 23–30. doi:10.32631/v.2020.3.02.

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають